Logi sisse
4.6

Kontakti & Abikeskus

Kiire kontakteerimise vorm
Täida kõik nõutud väljad
Tagasihelistamise palvega vorm
Täida kõik nõutud väljad
Kadunud funktsiooni vorm
Täida kõik nõutud väljad
Vaata küsimuste nimekirja
Mis on NE$T programm?

NE$T programm on sinu kiire ja usaldusväärne viis veebi teel tellimuste eest tasumiseks.

Sa saad regulaarselt suuremate summadega sissemakseid teha, et neid tulevaste tellimuste puhul maksmisel kasutada, ilma et peaksid igal korral oma panga- või kaardiandmeid uuesti sisestama.

Sa saad oma NE$T saldolt alati välja võtta summad, mida sa kasutamiseks enam ei vaja.

See on lihtne, kiire ja ilma lisatasudeta.

NE$T programmi saab kasutada kättetoimetuse eest tasumisel veebipõhise makseviisina ja seda iga sinu kontol oleva EshopWedropi algse riigi paki puhul.

 

Miks NE$T programmiga liituda?

Peamised eelised, miks soovitame sul NE$Ti kasutada, on järgmised:

Teeni Cashbacki -Teeni igal korral, kui maksad NE$T makseviisiga. Veendu, et säilitaksid oma NE$T kontol iga päevalõpuks nõutava minimaalse saldo, et tagada raha tagasimakse rakendamine.

Turvalised maksed - Piira veebimaksete riski, kasuta oma NE$Ti saldot.

Tasuta & soodne eelarvele - Me ei võta vahendustasusid ning aitame sul kulutustega kursis olla.

See on kiire - EDee Expressiga koos aktiveerimisel kiirem kättetoimetus ja maksekogemus.

 

Kuidas NE$T töötab?

Sisse- või väljamaksete tegemine sinu NE$T kontol on kiire ja lihtne.

Oma NE$T kontole sissemakse tegemiseks:

1. samm - Sisesta summa ja vali sissemakse.

2. samm - Lõpeta veebimakse.

3. samm - Tasutud summa lisatakse sinu saldole ja seda kuvatakse jaotises "Viimased toimingud".

 

Oma NE$T kontolt väljamakseks:

1. samm - Sisesta summa, mille soovid välja võtta (kui saldo on positiivne).

2. samm - Väljamakstav summa arvatakse saldost maha ja seda kuvatakse jaotises „Viimased toimingud”.

3. samm - Kanname väljamakstava summa sinu pangakontole.

 

Lisateavet NE$Ti ja selle tingimuste kohta leiad siit.

NE$T programmi kasutamiseks pead olema EshopWedropi registreeritud liige.

Kui sul ei ole EshopWedropi kontot, saad selle luua siin.

Mis on EDee?

Mis on EDee?

EDee on automatiseeritud kättetoimetamise viis, mis annab sulle võimaluse saada oma tulevased veebitellimused kätte ilma igakordse EshopWedropi kontole logimiseta - tee seda vaid üks kord, et seadistada eelistused, mida EDee tulevaste tellimuste puhul kasutama hakkab.

Mida automatiseeritud kättetoimetus tähendab?

Olles aktiveerinud EDee automaatiseeritud kättetoimetuse, tähendab see, et sinu tulevased tellimused toimetatakse sinuni automaatselt vastavalt sinu poolt oma isiklikul EshopWedropi kontol tehtud eelistustele.

Kas EDee on mulle kohustuslik?

EDee ei ole kohustuslik, tegu on tasuta valikulise teenusega, mida saab soovikorral aktiveerida oma isiklikul EshopWedropi kontol!

Kui sa otsustad aktiveerida EDee funktsiooni, siis pead sa täitma vajalikud väljad oma EshopWedropi kontol “Minu saadetised“ all ning vastavalt lisatud infole toimetatakse sinu tulevased tellimused ka otse sinuni. Samuti saad sa soovikorral ka igal ajahetkel antud teenuse deaktiveerida.

Pane tähele: Kui sa otsustad EDee teenust mitte kasutada, siis liiguvad sinu pakid ka ilma selleta meie Varssavi pealattu, seega ei mõjuta EDee mitte kasutamine pakkide liikumist!

Kui ma aktiveerin EDee, kas see töötab ka varasemalt minu kontole lisatud pakkide puhul?

Kui sa otsustad aktiveerida EDee kasutamise, kuid sinu kontol on juba aktiivsed pakid olemas, siis arvesta palun, et EDee töötab vaid nende uute pakkide puhul, mis sinu kontole peale aktiveerimist lisatakse. Pakkidele, mis sinu kontol juba olemas on, tuleb siiski veel käsitsi tellimus vormistada või aktiveerida neile eraldi EDee teenus läbi vastava ikooni paki info juures.

Kuidas EDee töötab?

EDee annab sulle võimaluse teha eelnevad valikud oma tulevaste tellimuste kättetoimetamise ja makseviiside osas ÜKS KORD ning alates sellest liiguvad kõik sinu EshopWedropi kaudu tellitud pakid automaatselt, sest EDee hoolitseb selle eest vastavalt sinu poolt tehtud valikutele!     

Näiteks: Kui sa valid EDee teenuse aktiveerimisel kättetoimetamise viisina koju toimetuse ja kinnitad sobiva makseviisi, siis vormistab EDee kõik järgnevad tellimused just vastavalt sellele infole ilma, et sa seda ise eraldi tegema peaks ( välja arvatud teenuse eest tasumine enne paki lõpliku kohaletoimetust, kui makseviisina on valitud Paysera  - vaata infot allpool ) ning kõik sinu edasised pakid toimetatakse alati sulle koju!

Kuidas EDee teenust aktiveerida?

Samm 1. Sisene oma EshopWedropi kontole ja vali “ Minu saadetised”

Samm 2. Lülita EDee sisse

Samm 3. Vali sulle sobivad kättetoimetamise ja makse eelistused, mida EDee sinu edasiste tellimuste puhul kasutama hakkab

Kas EDee teenuse puhul kehtivad ka mingid mahu- või kaalupiirangud?

Mahu- ja kaalupiirangud kehtivad, kui sa valid kättetoimetamise viisina pakiautomaadi või partnerpoe teenuse. Kui sa valid antud viisi, aga sinu pakk osutub suuremaks või raskemaks, kui antud teenuse puhul lubatud on, siis kasutab EDee sekundaarset kättetoimetamise viisi, mille oled EDee teenuse aktiveerimisel lisanud.

EDee teenuse aktiveerimisel soovitame üle vaadata valitava kullerfirma võimalikud piirangud, mis mõjutavad sinu paki kohaletoimetust.

Mis juhtub, kui ma valin EDee teenuses kättetoimetamisel sularahas tasumise?

Kui sa valid sularahas tasumise, siis esitab EDee sinu nimel tellimuse ja saadab sinu paki automaatselt sulle Eestisse. Paki kättesaamisel saad sa selle eest sularahas tasuda, siiski arvesta palun, et antud juhul lisandub vastavalt hinnakirjale sularahas tasumise lisatasu!

Kas ma saan EDee teenuse puhul tasuda ka läbi Paysera pangalingi?

EDee teenuse puhul saab valida tasumise läbi Paysera pangalingi, kuid pane tähele,  sel juhul peab teenuse eest olema tasutud enne paki pealaost väljumist. Sinu pakk on Varssavi pealaos ootel seni, kuni makse kättetoimetamise teenuse eest on meile laekunud. Saadame vastava e-kirja koos maksele suunava lingiga sulle peale seda, kui sinu pakk on algsest riigist meie Varssavi pealattu saabunud ja EDee on sellele tellimuse vormistanud.

Mis juhtub, kui ma olen aktiveerinud EDee teenuse, kuid soovin mõnda pakki siiski mõnel teisel viisil / aadressil kätte saada?

EDee teenust saab vajadusel igal pakil ka eraldi välja lülitada. Näiteks oled sa EDee teenuse aktiveerinud, kuid soovid ühte pakki mõnel teisel viisil või aadressil kätte saada. Sel juhul saada sa EDee teenuse oma kontol “ Minu saadetised “ all vastava paki juures oleva ikooni kaudu välja lülitada ja antud paki tavaviisil käsitsi sobivasse asukohta tellida!

Kuidas ma tean oma paki staatust ja asukohta, kui olen EDee teenuse aktiveerinud?

EDee teenuse aktiveerimise puhul saad sa meilt tavapäraseid teavitavaid e-kirju oma paki staatuse ja liikumise kohta, et olla kursis iga sammuga sinu paki liikumisel.

Kas EDee on mulle sobilik ?

EDee on sulle sobilik, kui sa soovid, et sinu veebis ostlemine oleks lihtne ja kiire, sest see tähendab vähem kontole logimisi. Siiski on tellimuse jälgimine sulle soovikorral alati kättesaadav!

Kas EDee lisab minu eest ka tolliinfo?

Kui sa valid EDee, siis pea palun meeles, et EDee ei saa sinu kontol USA pakkidele tolliinfot iseseisvalt üles laadida. Tolliinfo tuleks siiski käsitsi lisada. Kui vastav info on lisatud, siis saadetakse sinu pakk USA-st teele ja EDee vormistab sellele tellimuse peale Vilniuse pealattu saabumist.

Kas EDee saab tellimuse teha korraga mitmele pakile?

EDee vormistab käesoleval hetkel igale pakile eraldi tellimuse. Preagusel hetkel ei ole kahjuks EDee teenuse puhul pakkide konsolideerimine võimalik. Tulevikus plaanime siiski vastava täienduse lisada!

Kas EDee teenust saab kasutada ka ainlt üks kord ja ühe paki puhul?

EDee teenust saab vajadusel aktiveerida ka ainult ühele pakile. Antud viis võib olla sobilik, kui sa ise viibid eemal, kuid soovid, et sinu konkreetne pakk jõuaks siiski valitud asukohta. Sel juhul tuleks EDee teenus aktiveerida tavaviisil ja hiljem jälgida ning vajadusel teenust edasi kasutada või välja lülitada.

Mis juhtub, kui ma aktiveerin EDee, kuid otsustan seejärel, et see siiski ei sobi mulle?

EDee teenust on igal hetkel võimalik tühistada ja uuesti aktiveerida. Kui so logid oma kontole ja valid “ Minu saadetised “, siis saad sa EDee teenuse läbi vastava nupu sisse ja välja lülitada.

Pane tähele:  Kui sa aktiveerid EDee, siis töötab see ainult nende pakkide puhul, mis sinu kontole algses riigis peale teenuse aktiveerimist lisatakse. Kõikide pakkide puhul, mis on kontole enne EDee teenuse aktiveerimist lisatud, vajavad need siiski käsitsi vormistatud tellimust või eraldi EDee teenuse aktiveerimist läbi vastava ikooni konkreetse paki juures.

Miks on EDee teenus tasuta? On siin mingeid varjatud kulusid?

EDee teenus on käesoleval hetkel täiesti tasuta, et pakkuda klientidele lihtsat ja kiiret veebisostlemise kogemust. Võttes aluseks info ja klientide arvamused, proovime me luua erinevaid ja paremaid võimalusi, mis teeks kliendi jaoks meie teenuse kasutamise lihtsaks, kiireks ja nauditavaks - seda just EDee ka pakub. 

Mis on EDee Express kättetoimetus?

Meie EDee Express kättetoimetuse teenus on järjekordne viis, millega EshopWedrop oma klientidele paremat teenust pakub! Meil on hea meel teavitada, et saame nüüd Eesti klientidele kättetoimetuseks ka ekspressteenust pakkuda!

EDee Express võimaldab valitud algsetest riikidest valitud kulleriga kättetoimetust 3 - 4 tööpäeva pärast. Arendame antud teenust pidevalt, et võimaldada kiirendatud kättetoimetust enamatest algsetest riikidest ja erinevate kulleritega. Teenuse laienemisel märkate oma kontol EDee Express seadete täiendusi.

Nagu üldine EDee teenus, ei ole ka EDee Express teenus kohustuslik, tegu on valikulise lisandiga, mille saab oma kontol tasuta aktiveerida!

Kui sa otsustad meie EDee Express teenuse aktiveerida, siis pead sa selleks oma kontol Minu saadetised lehel EDee seadetes vastava riigi juures sobival väljal klõpsama.

(Oluline on märkida, et EDee Express teenus on hetkel võimalik vaid kullerteenustega, mis pakuvad kättetoimetusel teenuse eest tasumise (COD) võimalust. )

Peale vastava EDee Express seade valimist palutakse sul oma valik kinnitada. Palun kindlusta, et oled enne EDee Express teenuse aktiveerimist lugenud ja mõistnud tingimusi. Pärast kinnitamist ja teenuse aktiveerimist edastatakse kinnitav e-kiri.
Kui sa soovid tehtud valikuid muuta, siis seda saab teha oma kontol Minu saadetised lehel EDee seadetes.

Kui sinu pakk on saabunud meie algsesse lattu, kuvatakse sinu tellimus sinu kontol Saabuvad pakid all. Antud etapis on oluline tähele panna, et nüüd ei ole EDee Express teenuse tühistamine enam võimalik, sest tellimus kättetoimetuseks on juba loodud ja süsteemis töödeldud. Kui sinu pakk on sulle kätte toimetatud, siis saad sa soovikorral EDee järgmisteks tellimusteks tühistada.

 

Kas ma saan EDee Express ja EDee üldist teenust samal ajal kasutada?

Meie süsteem võimaldab mõlemaid EDee funktsioone samal ajal kasutada. EDee annab sulle võimaluse tulevaste tellimuste tarnevalikud eelnevalt teha - seda tuleb teha vaid ÜHEL KORRAL ja sellest alates, kui kasutad EshopWedropi oma pakkide kättetoimetuseks, hoolitseb EDee kogu edasise protsessi eest ja kasutab selleks sinu poolt eelnevalt tehtud valikuid!

Kui EDee üldine teenus on valitud samal ajal koos EDee Express kättetoimetusega, siis seaded, mida ei saa EDee Express teenuses eraldi valida, võetakse EDee üldistest seadetest. Sel juhul võetakse vaid info kättetoimetuse ja makseviiside kohta EDee Express teenuse seadetest.

Kui EDee on aktiveeritud, siis on oluline teada, et igale pakile koostatakse individuaalne tellimus. Lisaks ei saa klient igale pakile eraldi individuaalset garantiisummat lisada ja peab seetõttu kasutama üldist keskmist eeldatavat väärtust.

EDee funktsiooni kohta enama info saamiseks loe palun meie juhist antud teenuse kasutamise kohta.

Pane tähele - Teatud asjaoludel ei pruugi süsteem pakki EDee Express pakina aktsepteerida ja pakk saadetakse teele tavapärase kättetoimetamise viisiga. Kui oled sellise teate saanud, siis võta palun meie klienditoe meeskonnaga ühendust.

Miks kasutada EshopWedropi?

Tuhanded veebis ostlejad Euroopas kasutavad EshopWedropi oma pakkide kättetoimetamiseks, kui sooritavad oste välismaistes veebipoodides.

Siin on mõningad põhjused, miks EshopWedrop võib olla sinu lemmik ostlemise partner: 

Brändid, mida sa armastad, tuuakse sinuni - Koos EshopWedropiga saad sa juurdepääsu kõrgele kvaliteedile ja odavamatele toodetele ka suurimate edasimüüjate juures Euroopas. Ka nende juurde, kes ei toimeta kaupa Eestisse. EshopWedrop teeb seda!  

Ligipääs allahindlustele üle Euroopa - Me kõik teame, et tihti toimuvad suured allahindlused suurtel turgudel nagu seda on näiteks Suurbritannia. Enamus nendest toodetest on kallimad ja võibolla ka kättesaamatud Eestis! Koos EshopWedropiga saad sa nüüd osta ükskõik milliseid tooteid ja nautida allahindlusi Suurbritannia, USA, Prantsusmaa, Poola, Saksa ja Itaalia turgudel.

Konsolideeri oma tellimusi - On tõenäoline, et sa soovid osta tooteid ka erinevatest poodidest või isegi erinevatest riikidest, mis võib tähendada kõrgeid kättetoimetamiskulusid. Koos EshopWedropiga saad sa kombineerida oma tellimused üheks saadetiseks nii, et  kõik sinu pakid toimetatakse sulle korraga, säästes sulle raha ja aega nende kättesaamisel.

Hinnakalkulaator - Sa saad kalkuleerida oma kättetoimetamise kulusid enne ostmist. See võimaldab hinnata eeldatavaid kulusid sinu paki kättetoimetamiseks Eesti aadressile. Vaata EshopWedropi hinnakalkulaatorit, et arvutada oma paki kättetoimetuskulu. Vaata hinnakalkulaatorit

Suur valik kättetoimetamise ja kättesaamise võimalusi - Veebis ostlemine tähendab mugavat ostlemist!

Kättetoimetamine sulle koju? Või sulle tööle? Või hoopis sõbrale üllatuseks kingitus? Sa saad valida endale sobivaima, sest EshopWedrop pakub laia valikut kättetoimetamise ja kättesaamise punkte üle Eesti. Leia endale sobivaim kättetoimetamise või kättesaamise punkt siit : Kättetoimetamise viisid

Mida tähendab isiklik EshopWedropi kättetoimetamise aadress?

Olles registreerinud, saad sa oma isiklikud kättetoimetamise aadressid veebis ostlemiseks nii Poolas, Leedus, Saksamaal, Prantsusmaal, Itaalias, Suurbritannias, kui ka USA-s. Sa leiad need aadressid, kui sa logid oma isiklikule EshopWedropi kontole. 

Need aadressid on peamiste EshopWedropi ladude aadressid. Kui sa ostled veebis ja kasutad üht neist aadressitest, siis toimetatakse sinu pakid valitud vastava riigi EshopWedropi lattu. 

Läbi selle toimingu võid sa tihti lõigata kasu ka tasuta kättetoimetamise valikust, mida veebijaemüüjad tihti oma kohalikele klientidele pakuvad. See tähendab, et sa pead tasuma vaid EshopWedropiga seonduvate kulude eest oma paki kättetoimetamisel Eestisse. 

Näiteks: Sa oled tellinud raamatu Amazon.co.uk´st, mis kvalifitseerub tasuta Suurbritannia sisesele kättetoimetusele ja sa oled kasutanud oma isiklikku Suurbritannia kättetoimetamise aadressi ostu kinnitamisel. See tähendab, et sinu pakk saadetakse esmalt meie Suurbritannia EshopWedropi lattu ja see võimaldab sul kvalifitseeruda tasuta kättetoimetamise võimalusele, mida Amazon.co.uk vahel pakub. Sinu tooted toimetatakse siis läbi Varssavi pealao sulle Eestisse ja sulle esitatakse nõue vastavalt kättetoimetamise viisile, mille sa oled valinud.

Milliseid võimalusi annab piiriülene veebis ostlemine?

Sul on suurem vabadus valida.

EshopWedrop pakub Eesti klientidele vabadust tellida tooteid edasimüüjatelt nii Poolas, Saksamaal, Itaalias, Prantsusmaal, Leedus, kui ka Suurbritannias ja USA-s.

· Ellimineeri takistused kättetoimetuses

· Automatiseeri oma kättetoimetused. Tee seda üks kord - naudi regulaarselt. 

· Kombineeri oma saadetisi automaatselt - saa mahult allahindlusi.

· Kasuta meie kliendisõbralike, konkurentsivõimelisi rahvusvahelisi kättetoimetamise hindu.

· Saa ligipääs sadadele veebipoodidele.

· Vali kättetoimetus või kättesaamiskoht, mis on sulle parim. 

Veebipood (Ebay.co.uk, Amazon.co.uk) ei aksepteeri EshopWedropi poolt pakutavat telefoninumbrit. Mida ma peaks tegema?

Proovi nii:

1. Vaata, kas sa oled õigesti valinud kättetoimetamise sihtriigi.

2. Asenda "+44" (Suurbritannia kood)  "0"-ga (null) - ebay.co.uk

3. Kustuta +44 ja jäta alles ainult järgnevad numbrid - Amazon.co.uk

Kuidas teenus toimib? Loe meie samm-sammult juhendit

1.SAMM – Registreerimisel saad sa endale oma isiklikud EshopWedropi kättetoimetamise aadressid veebis ostlemiseks nii Poolas, Leedus, Saksamaal, Prantsusmaal, Itaalias, Suurbritannias, kui ka USA-s. Registreeri siin  

2. SAMM – Osta ükskõik millisest oma lemmik veebipoest. Siit leiad sa mõningaid näiteid e-poodide kohta, kuid sa võid alati tellida ka mujalt! Ostlemise ideed

3. SAMM – Veebipoes ostu kinnitamisel kasuta oma isiklikku EshopWedropi kättetoimetamise aadressi koos oma EshopWedropi ID-ga ( osa aadressist ). Paljud veebipoed paluvad sul täita aadressi kahe eraldi reana, sellepärast oleme ka meie lisanud kaks rida sinu ostlemise aadressile ( - sellepärast leiadki sa oma ostlemise aadressitelt  Address Line 1 / Address Line 2 - aadress 1 / aadress 2 ). Saa oma aadress juba täna 

4. SAMM – Oota meie kinnitust, et sinu tellimus on saabunud sinu isiklikule EshopWedropi aadressile (palun arvesta kättetoimetusajaga, mille sa oled kohaliku kättetoimetamise teenusega koos veebitellimuses valinud). Kui sinu tellimus on EshopWedropi lattu saabunud, siis meie meeskond organiseerib selle toimetuse esmalt meie pealattu Varssavisse ( EDee Express teenuse puhul otse Eestisse ).

5. SAMM – Sa saad taas e-kirja, kui sinu pakk on saabunud Varssavi pealattu. Koju toimetus? Tööle? Või soovid saadetisele ise järgi minna sobivasse kättesaamispunkti? Sa saad valida endale sobivaima koha siis, kui sinu pakk on pealattu saabunud. Vaata meie kättetoimetamise võimalusi

6. SAMM – Me teame, et veebis ostlemine võib vahel olla keeruline, sellepärast teavitame me me sind regulaarselt e-kirja teel paki asukohast ja staatusest, samuti saad sa seda vaadata ka iga kord, kui logid oma EshopWedropi kontole või vaatad paki jälgimissüsteemi EshopWedrop´i kodulehel. Jälgi oma pakki

EshopWedropi ladu on keeldunud minu paki vastuvõtmisest. Miks?

Keeldumiseks võib olla mitmeid põhjuseid.

  • Pakk toimetati COD teenusega ehk kättetoimetamisel tasumise teenusega.
  • Paki mõõdud ületasid maksimaalse lubatu.
  • Pakil olev info või ohtliku kauba kood viitas, et me ei saa antud saadetist transportida ( nt. erinevad ohtlikud kaubad või kaubad, mis vajavad spetsiaalseid hoiustamise ja / või transporditingimusi ).
Kuidas ma tean, et minu pakid võeti vastu minu EshopWedropi ostlemise aadressil?

Meie süsteem saadab sulle automaatselt e-kirja, kui sinu pakk on saabunud. Kirjale on lisatud ka järgnevad detailid ( iga paki kohta eraldi ) : 

- Kaal

- Mõõdud

- Jälgimiskood

- Link sinu EshopWedropi kontole, kus sa näed pilti oma pakist, samuti ka eelpool mainitud detaile.

Samuti on sul ka igal ajal võimalus vaadata oma pakke oma EshopWedropi kontol. Sealt leiad sa kõik detailid, paki staatuse, konsolideeringud, ajaloo ja sulle esitatud arved. 

EshopWedropi ladu on keeldunud minu paki vastuvõtmisest. Miks?

Keeldumiseks võib olla mitmeid põhjuseid.

- Pakk toimetati COD teenusega ehk kättetoimetamisel tasumise teenusega.

- Paki mõõdud ületasid maksimaalse lubatu.

- Pakil olev info või ohtliku kauba kood viitas, et me ei saa antud saadetist transportida ( nt. erinevad ohtlikud kaubad või kaubad, mis vajavad spetsiaalseid hoiustamise ja / või transporditingimusi )

Millal väljuvad minu isiklikule ostlemise aadressile saabunud pakid pealao poole?
 Lähteriik Väljumine Transiidiaeg pealattu ( tööpäevades )
Suurbritannia    
Saksamaa Esmaspäev / kolmapäev 1-2
Itaalia Neljapäev 3-6
Poola Iga tööpäev  
Pransusmaa Reede 4-7
Leedu    -
USA Reede 7-14
Kuidas ma saan jälgida oma pakke ja kuidas ma tean, millal need sihtkohta saabuvad?

Me informeerime sind e-kirjaga niipea kui:

- sinu pakk saabub EshopWedropi algse riigi lattu (sinu EshopWedropi ostlemise aadressile) 

- sinu pakk väljub meie pealao poole 

- sinu pakk saabub meie pealattu 

- sinu pakid on kullerile üle antud kättetoimetamiseks sinu poolt valitud aadressile

- sinu pakid on sinuni toimetatud

Samuti on sul alati võimalik vaadata oma pakke oma EshopWedropi kontol. Siit leiad sa kõik detailid, pakkide staatused, konsolideeringud, ajaloo, sulle esitatud arved jne. 

Kas ma saan konsolideerida enam pakke üheks tellimuseks?

Loomulikult, see on üks suurimaid hüvesid EshopWedropi teenuse kasutamisel. Saame sinu pakke meie Varssavi pealaos tasuta hoiustada kuni 30 päeva. See võimaldab sul oodata ka teiste pakkide saabumine pealattu, et seejärel kõik pakid ühe tellimusena koos edasi tellida. Tasu arvutame kõikide ühes tellimuses olevate konsolideeritavate pakkide kogukaalu ja mahtu arvestades. See tähendab, et sul on võimalus säästa oma kättetoimetamise kuludelt.

Kas ma võin osta ka teistest Euroopa riikidest?

Loomulikult - sa võid tellida ükskõik millisest veebipoest üle maailma, kui veebipood on nõus toimetama sinu pakid ühele sinu EshopWedropi ostlemise aadressile - USA-sse, Poola, Saksamaale, Itaaliasse, Prantsusmaale või Suurbritanniasse. Me võtame sinu pakid ükskõik millisel EshopWedropi ostlemise aadressil vastu ja hoolitseme selle eest, et sinu tooted toimetataks sulle turvaliselt Eestisse. 

Kus ja millal saan ma oma pakid kätte?

Sa saad oma tellimuse vormistada niipea, kui sinu pakid on saabunud Varssavi pealattu.

Sa saad valida järgnevate võimaluste seast: 

- Venipaki terminalid

- Venipaki kättesaamispunktid. Sind informeeritakse SMS´iga tellimuse saabumisest Venipaki kättesaamispunkti. Nendest kohtadest saad sa oma paki kätte kuni 5 päeva jooksul.

- DPD Click&Collect´i punktid

- Omniva Click&Collect´i punktid

- Venipak kuller saab sinu pakid sulle ukseni toimetada.

- DPD toimetab ukseni.

Venipak terminali ja kättesaamispunktid ja lahtiolekuajad leiad sa siit. 

DPD Click&Collect´i punktid leiad sa siit.

Omniva Click&Collect´i asukohad leiad sa siit. 

Kas minu pakid võib vastu võtta ka teine inimene?

Jah, loomulikult! Kui sa esitad oma EshopWedropi kontol tellimuse, siis palun jäta selle inimese ees- ja perekonnanimi, kes tuleb sinu pakkidele järgi. 

Kus ma näen oma arveid?

Sulle esitatud arved on leitavad sinu EshopWedropi kontol, valides Minu saadetised - Tellimused. Siin näed sa ka oma saadetiste staatust.

Kas ma võin osta ka teistest veebipoodidest? Ka nendest, mida ei ole mainitud EshopWedropi kodulehel?

Loomulikult sa võid! Meie poolt kuvatavad veebipoed on vaid näidetena ja ideede kogumiseks, Sa võid osta ükskõik millisest veebipoest, mis on nõus toimetama tooted ühele sinu EshopWedropi ostlemise aadressile. 

Ma tegin veebitellimuse, kuid ma ei näe seda veel oma pakkide seas EshopWedropi kontol. Miks? Mida teha?

 

- Me palume sul välja selgitada, kas veebipood on sinu tellimuse välja saatnud ja kas see on edukalt toimetatud EshopWedropi ostlemise aadressile. 

- Kas sa oled saanud veebipoelt ka tellimuse liikumise jälgimiseks jälgimiskoodi? Me soovitame sul kasutada jälgitavaid  kättetoimetamise viise, see võib küll veidi enam maksta, kuid südamerahu huvides on see seda väärt. 

- Kui tooted on kohale toimetatud, kuid edasimüüja pole pakile korralikult lisanud sinu unikaalset ostlemise aadressi, siis hoiame me sinu pakki identifitseerimata pakkide nimekirjas ja proovime seda tuvastada. 

- Me palume sul meiega kontakteeruda ja saata meile kõik detailid, mis sul tellimuse kohta on, et selgitada olukorda. 

Millistel kellaaegadel ja päevadel võetakse pakke vastu Suurbritannia/ Saksamaa/ Itaalia/ Poola/ Prantsusmaa/ USA aadressil?

Pakke võetakse vastu antud riikide aadressidel tööpäevadel esmaspäevast reedeni: 

  • Saksamaa aadressil - 09:00 - 17:00
  • Itaalia aadressil - 08:00 - 18:00
  • Poola aadressil - 08:00 - 17:00
  • Prantsusmaa aadressil - 09:00 - 17:00
  • USA aadressil - 09:00 - 16:00
Kas ma saan erinevate poodide hindu võrrelda?

Loomulikult! Me soovitame kasutada  Pricerunner oma Suurbritannia ostude puhul, Ceneo Poolas, Kelkoo Itaalias,  Preis Saksamaal.

Kuidas ostelda USA-s?

Proovid esitada tellimust ja kasutada EshopWedropi Ameerika kättetoimetamise aadressi?

Soovitame tungivalt sul allpool toodud infoga tutvuda - palun järgi toodud juhiseid, et kindlustada oma paki edukas tollivormistus.

Vaata oma isiklikku Ameerika kättetoimetamise aadressi  -  Minu konto

Kui sul ei ole veel EshopWedropi kontot, siis registreeri siin

 

Kuidas USA teenus töötab?

EshopWedropi USA algne ladu asub New Yorgis, JFK lennujaama lähistel. See tähendab, et iga kord, kui sa läbi veebi Ameerika jaemüüjatelt ostad, saadetakse sinu pakid USA algsesse lattu ja sealt edasi läbi Hollandi Eestisse.

USA laos võetakse pakke vastu esmaspäevast reedeni 09:00 - 17:00 ( New Yorgi aeg ).

Pakid lisatakse saabumise järel klientide kontodele umbes 24h jooksul tööpäevadel.

Dokumentide lisamise aeg – Pakid, millele on tollimiseks vajalikud andmed lisatud ja kinnitatud kolmapäeval kella 09:00-ks ( ET - kohaliku ida ajavööndi järgi - kohalik New Yorgi aeg ), lisatakse sama päeva väljumisele.

Käesoleval hetkel on meil USA algsest laost väljumine ühel korral nädalas, igal kolmapäeval.  Pakid liiguvad kolmapäeval JFK lennujaama ( NYC ), saabuvad Hollandisse pühapäevaks ja läbivad tollivormistuse esmaspäeval.

Kliendid peavad tollimiseks vajalikud andmed lisama kolmapäeval kella 09:00-ks ET, et kindlustada sama nädala väljumisele jõudmine.

 

Mida ma pean tegema, kui pakk saabub USA lattu?

Palun logige sisse oma isiklikule kontole ja tehke järgmised toimingud:

Laadige üles tõendavad dokumendid deklareeritud tootekategooriate ja väärtuste kohta (arve, online-tellimuse kinnitus, proformaarve jne). Selles dokumendis peab olema selgelt esitatud toodete kirjeldus, kogus ja toodete eest makstud summa. Kui mõni neist üksikasjadest puudub, ei saa pakk USA-st lahkuda!

Meie uues USA päritolulaos Delaware'ist kohaldame meie uut ja revolutsioonilist ümberpakkimise** ja ümbermõõtmise teenuse standardit kõikidele pakenditele, mida me peame selleks sobivaks. Meie eesmärk on iga paki puhul, mille puhul see on võimalik, vähendada turvaliselt teie paki mahtu ja seega vähendada teie paki maksustatavat kaalu, tekitades täiendavat kokkuhoidu tarnekulude osas USA-st teie kodumaale.

**Ümberpakkimine eest tuleb maksta lisatasu, Baltikumi puhul 6,98 eur kasti kohta / 14,98 eur kaubaaluse kohta.

 

Oluline teave: Kui te ei soovi, et me teie USA pakki avaksime ja ümber pakendaksime, siis palun märkige see veebipõhise ostutellimuse vormistamisel, sisestades "000000" (6 korda null numbrit) pärast oma nime või enne oma perekonnanime.

Ümberpakkimine ei ole võimalik erilisi esemeid, nagu arvutid, sülearvutid ja muud sarnased esemed, sisaldavate pakkide puhul.

 

Te peate täitma eespool nimetatud tootekategooria andmed AINULT INGLISE keeles ja need peavad vastama tõendavate dokumentide kirjeldusele (arve või online-tellimuse kinnitus). See omakorda võimaldab luua asjakohased HS-koodid, mis on vajalikud tollivormistuse ajal.

 

Deklareeritud väärtus USA dollarites koos kohaldatava müügimaksu ja USA tarnetasudega vastavalt üleslaetud tõendavatele dokumentidele. Maksimaalne väärtus ühe paki kohta, mida süsteem aktsepteerib, on 2500 USD. See on maksimaalne väärtus, mida USA tolliasutused aktsepteerivad lihtsustatud ekspordiformaalsuste puhul.

 

Me arvutame teie deklaratsiooni täitmisel hinnangulise tollimaksumaksu, mis tuleb tasuda ette. Kui tekib üle- või alammakse, korrigeeritakse seda lõppmakse tegemisel.

 

Pange tähele: Kui teil ei ole oma kontol deklareeritud sihtriigis vaikimisi tarneaadressi, palutakse teil see lisada. See on vajalik tingimus, et pakke saaks saata USA-st. See aadress deklareeritakse teie aadressina ekspordi- ja imporditolliformaalsuste jaoks.

Küsimuste korral võta palun ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga.

Klienditeenindus: telefon +37258861102, e-kiri - info@eshopwedrop.ee

Milliseid tasusid kohaldatakse USA pakile?

Kättetoimetamise hinnad arvutatakse vastavalt paki maksustatavale kaalule:

Maksustatav kaal:  Õhutranspordi puhul arvestatakse maksustatava kaaluna suurimat reaalsest kaalust ( brutokaal ) ja mahukaalust ( mõõtudest tulenev arvutuslik kaal ). Mahukaalu arvutatakse vastavalt paki mõõtudele ( pikkus, laius, kõrgus ): pikkus (cm) x laius (cm) x kõrgus (cm) / 6000.

Tavapäraselt võtab suurem, kuid väiksema kaaluga ese lennukis enam ruumi võrreldes väiksemate mõõtudega, kuid suurema kaaluga esemega. Sellel põhjusel küsivad lennufirmad tasu vastavalt maksustatavale kaalule.

 

Impordi tolliformaalsused

Kui pakid saabuvad Hollandisse, siis läbib iga pakk impordi tolliformaalsused - see võimaldab pakkidel liikuda EL ( Euroopa Liidu ) pakkidena igasse EL sihtriiki ilma muude tolliformaalsusteta transiidil või sihtkohas.

Alates 1. juulist, 2021 jõustuvad Euroopa Liidus uued tollialased õigusaktid. Palun vaata allpool toodud olulist infot:

Madala väärtusega pakid - pakid, mille lõplik tolliväärtus on alla 150 EUR. Antud väärtusega pakkide eest tuleb nüüd tasuda 21% impordi käibemaksu, kuid need on vabastatud muudest tollimaksudest ja impordimaksudest. Antud USA-st  EL suunduvate pakkide puhul kohaldatakse impordi tolliformaalsusi.

Kõrge väärtusega pakid - pakid, mille lõplik tolliväärtus on üle 150 EUR. Iga sellise väärtusega USA-st EL saabuvat pakki maksustatakse 21% impordi käibemaksuga ja tollimaksuga vastavalt toodete kategooriatele ning vastavalt iga paki statistilisele väärtusele. Samuti kohaldatakse impordi tolliformaalsusi.

(Oluline on tähele panna, et eelnevate tollivormistuse protseduuride puhul kasutatud keskmist väärtust enam ei kohaldata.)

Impordi tollimaksed koosnevad impordi käibemaksust, imporditollimaksust ja muudest võimalikest impordimaksudest, mille EshopWedrop tasub klientide nimel Hollandi tolliasutusele pakkide Hollandisse importimise eest, et need siis edasi Eestisse toimetada. Tollimisega seonduvad maksud määratakse tolliväärtuse põhjal ja selle otsustavad tollimaaklerid ja Hollandi ametnikud. Arvutame hinnangulised tollimaksed kliendi poolt täidetud deklaratsioonide põhjal - kui hiljem selgub, et klient on enam või vähem tasunud, siis tehakse vastav arveldus pakkidele tellimuse esitamise ja lõpliku tasumise hetkel.

Lõplikud impordi tollimaksed lisatakse igale pakile summadena, mille klient peab tasuma tellimuse kinnitamisel enne pakkide kättetoimetust.

Lõplikud impordi tollimaksed määratakse Hollandi tolliasutuste poolt vastavalt kliendi poolt igale pakile esitatud tollideklaratsioonile, aga ka Hollandi tolliasutuse enda statistilisele väärtusele vastavalt esitatud tootele ja selle kogusele. See tähendab, et lõplik tolliväärtus võib erineda kliendi poolt deklareeritud väärtusest, mis omakorda tähendab, et lõplikud impordi tollimaksed võivad erineda hinnangulistest tollimaksetest, mis on olnud määratud igale pakile kliendi poolt tollideklaratsiooni esitamise hetkel.

Lõplikud impordi tollimaksed kehtivad Hollandi tolli poolt ja enammakseid ei saa tagasi nõuda või parandusi teha, olenemata väidetava enammakse põhjusest, milleks võivad olla kliendi poolt tollideklaratsioonides tehtud vead või Hollandi tolli kaalutlusotsused.

Impordi tollivormistuse teenustasu: Antud teenustasu on tasu, mis võetakse kliendilt EshopWedropi poolt ja teenuse eest, millega hoolitsetakse iga paki tolliformaalsuste korraldamise eest. Antud tasud erinevad madala, ja kõrge väärtusega pakkidele ning vastavad kodulehel avaldatud hinnakirjale.

Impordi tollimaksete teenustasu: Antud teenustasu on tasu, mis võetakse kliendilt EshopWedropi poolt kliendi nimel tollimaksude tasumise eest. Nendeks on impordi käibemaks, tollimaksud ja muud impordimaksud, mille EshopWedrop ( või EshopWedropi poolt määratud alltöövõtja või esindaja ) tasub Hollandi tolliasutustele, et korraldada iga paki import.

Antud teenustasu on 9,98% impordi tollimaksete kogusummast iga paki kohta koos miinimumsummaga vastavalt kodulehel avaldatud hinnakirjale.

Oluline on tähele panna, et iga pakki käsitletakse eraldi.

 

Soovid enam teada? Kasuta EshopWedropi kalkulaatorit siin

 

Kas paki maksustatavale kaalule kehtib mõni limiit?

Jah, 1,000 kg.*

 

Kas paki deklareeritavale väärtusele kehtib mõni limiit?

Maksimaalne väärtus paki kohta on 2500 USD*

*Kui sinu pakk ületab antud limiidi, siis võta palun ühendust meie meeskonnaga ja meie klienditeeninduse esindaja aitab sind järgnevates sammudes, mida tuleb sel juhul järgida. Ainult neid pakke, mis vastavad antud limiitidele, arvestatakse pakkidena, mida on defineeritud meie standardtingimustes, hinnakirjas ja teistes kohaldatavates tingimustes. Igale pakile, mis ületab antud limiidi, tuleb kokku leppida eraldi tingimused ja hinnad, mida kohaldatakse süsteemiväliselt.

 

Kas see teenus on saadaval ka ettevõtetele või ainult eraisikutele?

Antud teenust saavad kasutada ka ettevõtted, kuid on väga oluline mõista, et impordi tollivormistus tehakse Hollandis elektroonselt ja kogu saadetises konsolideeritud pakkidele korraga. Seetõttu ei saa me ka võimaldada / pakkuda ühtki impordi tollivormistuse dokumenti igale pakile eraldi, mida tavapäraselt ettevõtted toetavate ja tõendavate dokumentidena tasutud impordi käibemaksule või imporditollimaksudele nõuavad.

Milliseid tooteid ei saa USA-st Eestisse tarnida?

EshopWedropi USA algne ladu asub New Yorgis. See tähendab, et igal korral, kui sa läbi veebi Ameerika jaemüüjatelt ostad, saadetakse sinu pakk esmalt USA algsesse lattu, sealt edasi Hollandisse ning lõpuks Eestisse. 

Kui pakid saabuvad Hollandisse, siis läbib iga pakk impordi tolliformaalsused - see võimaldab pakkidel edasi liikuda juba EL ( Euroopa Liidu ) pakkidena igasse EL sihtriiki ilma muude tolliformaalsusteta transiidil või sihtkohas. Tollideklaratsioonide täitmisel palutakse sul oma paki sisu detailselt kirjeldada. See loob omakorda HS koodi, mida Hollandi tolliametnikud tollivormistusel kasutavad. Oleme selgusele jõudnud, et HS koodid, mis algavad 0, 1 või 2-ga on rangelt Hollandi ametnike poolt keelatud.

Palun vaata allpool näitlikku loetelu toodetest, mida me ei saa vastavalt Hollandi tolliformaalsustele USA-st Euroopasse toimetada (antud loetelu ei ole täielik ja keelatud tooted ei piirdu ainult allpool toodud näidetega):

  • loomatooted, kõik toiduained ja joogid;
  • elusloomad, linnud, veised, kariloomad;
  • võltsitud kaubad;
  • taimed, lilled, puuviljad, köögiviljad;
  • GBL = Gamma-Butyrolacton;
  • relvad, laskemoon, süüteseadmed;
  • vitamiinid, toidulisandid, ravimid;
  • registreerimata ravimid, ebaseaduslikud uimastid, sealhulgas tooted, millega on päritoluriigis lubatud kaubelda - muuhulgas väike kogus uimasteid, näiteks CBD-põhised õlid ja muud sarnased tooted;
  • jäätmed, inimjäätmed;
  • seemned, kaitsealused taimed;
  • patareid, akud, lõhkeained, tuleohtlikud ained, keemiatooted, sulfaadid, mineraalsed kütused, vaigud või muud ohtlikud / radioaktiivsed ained;
  • kunstiteosed, antiikesemed;
  • sõidukid, mootorrattad, lõbusõidulaevad, jahid;
  • parfüümid.

Meie prioriteet on kindlustada sinu paki tollivormistus ja selle sinuni toimetus. Pakkide puhul, mis sisaldavad ülaltoodud tooteid, ei saa me kahjude eest vastutada. Antud juhtudel on tavapärane selliste esemete konfiskeerimine ja hävitamine võimude poolt.

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast ja soovitame tungivalt enne tellimuse esitamist meie tingimustega tutvuda – 3.10 (3) Suuruse, kaalu, pakendamise ja sisuga seotud tingimused.

Pane tähele - Lisatud tooted on toodud näidetena ja antud nimekiri ei ole lõplik. Palun kindlusta, et sa jälgid lisaks USA, Euroopa Liidu ja Eesti seadusi toodete ja neile seatud piirangute osas.

Ohtlikud kaubad USA-st

Mõningatel juhtudel võivad saadetised sisaldada tooteid, mida tuntakse ohtliku kaubana. On oluline, et sa oleksid teadlik esemetest, mida saab tavaviisil USA-st osta, kuid mida peetakse ohtlikuks kaubaks ja mida ei saa määruste tõttu alati edasi transportida.  

Selliste toodete hulka kuuluvad ka järgnevad esemed : aerosoolid, parfüümid, kõik liitium-ioon patareisid sisaldavad esemed nt. telefonid ja sülearvutid jpm.

Enam infot ohtlike kaupade kohta:

  • Saadetised, mis sisaldavad liitium-ioon ja liitium-metall akusid, klassifitseeritakse ohtliku kaubana.
  • Ainult ohtliku kaupa koodiga UN3481 saab transportida - eeldusel, et klient esitab nõutavad dokumendid.
  • Kõiki teisi ohtlike kaupu ei saa transportida. Nende hulka kuuluvad ka UN3480, UN3091 and UN3090.
  • Pakid, mis sisaldavad teadmata ohtliku kaupa, vajavad avamist ja ümberpakendamist, et leida vajalik info ning dokumendid. Antud dokumentatsiooni abil saab kindlaks teha, milline ülal toodud neljast koodist antud saadetise kohta kehtib.
    Pane tähele : paki avamise ja ümberpakendamise eest tuleb tasuda ümberpakkimise teenustasu, seetõttu ootab süsteem ka selle kinnitamist sinu poolt.
  • Käesoleval hetkel saame transportida vaid ohtlike kaupu koodiga UN3481. Korraldame transpordi sõltuvalt kogunevatest saadetistes, kuid tavapäraselt ca. 1 kord kuus. 
  • Seoses saadetistega, mida me ei saa edasi transportida, palume sul ühendust võtta meie klienditeenindusega, et soovikorral ja võimalusel korraldada nende tagastus saatjatele.
  • Kõikide akusid / patareisid sisaldavate toodete, muuhulgas sülearvutite puhul, palume sul ühendust võtta meie klienditeenindusega.

Meie eesmärk on kindlustada sinu saadetiste sinuni toimetamine ja ka sinu informeerimine ohtlikust kaubast. Siiski tuleb arvestada, et vastavalt ülal toodule ei saa me kõiki saadetisi alati tarnida, seetõttu ei saa me ka nende eest vastutada.

Vabandame võimalike ebamugavuste eest, mida antud olukord võib tekitada.

Soovitame tungivalt enne saadetiste tellimist tutvuda meie tingimustega.

Kuidas ostelda Suurbritannias?

Proovid esitada tellimust ja kasutada EshopWedropi Suurbritannia kättetoimetamise aadressi?

Soovitame tungivalt sul allpool toodud infoga tutvuda - palun järgi toodud juhiseid, et kindlustada oma paki edukas tollivormistus.

Vaata oma isiklikku Suurbritannia kättetoimetamise aadressi  -  Minu konto

Kui sul ei ole veel EshopWedropi kontot, siis registreeri siin

 

Kuidas Suurbritannia teenus töötab?

EshopWedropi Suurbritannia algne ladu asub Withamis. See tähendab, et iga kord, kui sa läbi veebi Suurbritannia jaemüüjatelt ostad, saadetakse sinu pakid Suurbritannia algsesse lattu ja sealt edasi läbi Hollandi Eestisse.

Suurbritannia laos võetakse pakke vastu esmaspäevast reedeni 09:00 - 17:00 ( Londoni aeg ).

Pakid lisatakse saabumise järel klientide kontodele umbes 24h jooksul tööpäevadel.

Dokumentide lisamise aeg – Pakid, millele on tollimiseks vajalikud andmed lisatud ja kinnitatud väljumise päeval kella 08:00-ks GMT, lisatakse vastavale väljumisele.

Käesoleval hetkel on meil Suurbritannia algsest laost kaks väljumist nädalas, igal teisipäeval ( saabumine Hollandisse neljapäeval ) ja reedel ( saabumine Hollandisse pühapäeval ).

Kliendid peavad tollimiseks vajalikud andmed lisama kella 08:00-ks GMT, et kindlustada sama päeva väljumisele jõudmine.

 

Mida ma pean tegema, kui pakk saabub Suurbritannia lattu?

Palun logi oma isiklikule kontole ja järgi toodud samme.

Lae üles saadetise kategooriaid ja väärtuseid tõendav dokument (arve, ostukinnitus, proforma arve jne. ). Antud dokumendis peab selgelt olema esitatud toote kirjeldus, kogus ja toodete eest tasutud summa. Kui mõni neist andmetest puudub, siis ei saa pakk Suurbritanniast lahkuda!

Sa pead täitma tootekategooriat puudutava info INGLISE KEELES ja see peab ühtima toetaval dokumendil oleva kirjeldusega (arve või ostukinnitus). See võimaldab omakorda luua HS koodi, mida on tollivormistusel vaja.

Deklareeritav väärtus peab olema naelsterlingutes ning koos võimalike müügimaksude ja Suurbritannia sisese kättetoimetamise tasuga ehk vastavalt üles laetud tõendavatele dokumentidele. Süsteemi poolt aktsepteeritav maksimaalne väärtus paki kohta on 5000 GBP.

Arvutame hinnangulised tollimaksed kliendi poolt täidetud deklaratsiooni põhjal, antud summa tuleb seejärel ette tasuda. Kui hiljem selgub, et klient on võrreldes reaalselt määratud maksudega enam või vähem tasunud, siis tehakse vastav arveldus pakkidele tellimuse esitamise ja lõpliku tasumise hetkel.

Pane tähele - Kui sul ei ole oma kontole veel sihtriigis asuvat kättetoimetamise aadressi lisatud, siis pead sa selle antud hetkel lisama. See on vajalik paki Suurbritanniast väljumiseks. Antud aadress deklareeritakse sinu aadressina ekspordi ja impordi tolliformaalsustes.

 

Mis juhtub, kui mu pakid saabuvad Hollandisse?

Pakid saabuvad pühapäeval Hollandisse tollivormistusele (vaata enam infot Impordi tolliformaalsused).

Kui pakid on tollivormistuse läbinud, siis need sorteeritakse ja saadetakse järgneva väljumisega Hollandist Vilniuse pealattu.

 

Küsimuste korral võta palun ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga.

Klienditeenindus: telefon +37258861102, e-kiri - info@eshopwedrop.ee

Milliseid tasusid kohaldatakse Suurbritannia pakile?

Kättetoimetamise hinnad arvutatakse vastavalt paki maksustatavale kaalule:

Maksustatav kaal:  Maksustatava kaaluna arvestatakse suurimat reaalsest kaalust ( brutokaal ) ja mahukaalust ( mõõtudest tulenev arvutuslik kaal ). Mahukaalu arvutatakse vastavalt paki mõõtudele ( pikkus, laius, kõrgus ): pikkus (cm) x laius (cm) x kõrgus (cm) / 6000. Erandina ja meie klientide kasuks arvestame väikesemahuliste pakkide puhul maksustatava kaalu arvutamisel nende reaalse kaaluga.

Tavapäraselt võtab suurem, kuid väiksema kaaluga ese veoautos enam ruumi võrreldes väiksemate mõõtudega, kuid suurema kaaluga esemega. Sellel põhjusel arvestatakse tasu vastavalt maksustatavale kaalule.

 

Impordi tolliformaalsused

Kui pakid saabuvad Hollandisse, siis läbib iga pakk impordi tolliformaalsused - see võimaldab pakkidel liikuda EL ( Euroopa Liidu ) pakkidena igasse EL sihtriiki ilma muude tolliformaalsusteta transiidil või sihtkohas.

Alates 1. juulist, 2021 jõustuvad Euroopa Liidus uued tollialased õigusaktid. Palun vaata allpool toodud olulist infot:

Madala väärtusega pakid - pakid, mille lõplik tolliväärtus on alla 150 EUR. Antud väärtusega pakkide eest tuleb nüüd tasuda 21% impordi käibemaksu, kuid need on vabastatud muudest tollimaksudest ja impordimaksudest. Antud Suurbritanniast EL suunduvate pakkide puhul kohaldatakse impordi tolliformaalsusi.

Kõrge väärtusega pakid - pakid, mille lõplik tolliväärtus on üle 150 EUR. Iga sellise väärtusega Suurbritanniast EL saabuvat pakki maksustatakse 21% impordi käibemaksuga ja tollimaksuga vastavalt toodete kategooriatele ning vastavalt iga paki statistilisele väärtusele. Samuti kohaldatakse impordi tolliformaalsusi.

(Oluline on tähele panna, et eelnevate tollivormistuse protseduuride puhul kasutatud keskmist väärtust enam ei kohaldata.)

Impordi tollimaksed koosnevad impordi käibemaksust, imporditollimaksust ja muudest võimalikest impordimaksudest, mille EshopWedrop tasub klientide nimel Hollandi tolliasutusele pakkide Hollandisse importimise eest, et need siis edasi Eestisse toimetada. Tollimisega seonduvad maksud määratakse tolliväärtuse põhjal ja selle otsustavad tollimaaklerid ja Hollandi ametnikud. Arvutame hinnangulised tollimaksed kliendi poolt täidetud deklaratsioonide põhjal - kui hiljem selgub, et klient on enam või vähem tasunud, siis tehakse vastav arveldus pakkidele tellimuse esitamise ja lõpliku tasumise hetkel.

Lõplikud impordi tollimaksed lisatakse igale pakile summadena, mille klient peab tasuma tellimuse kinnitamisel enne pakkide kättetoimetust.

Lõplikud impordi tollimaksed määratakse Hollandi tolliasutuste poolt vastavalt kliendi poolt igale pakile esitatud tollideklaratsioonile, aga ka Hollandi tolliasutuse enda statistilisele väärtusele vastavalt esitatud tootele ja selle kogusele. See tähendab, et lõplik tolliväärtus võib erineda kliendi poolt deklareeritud väärtusest, mis omakorda tähendab, et lõplikud impordi tollimaksed võivad erineda hinnangulistest tollimaksetest, mis on olnud määratud igale pakile kliendi poolt tollideklaratsiooni esitamise hetkel.

Lõplikud impordi tollimaksed kehtivad Hollandi tolli poolt ja enammakseid ei saa tagasi nõuda või parandusi teha, olenemata väidetava enammakse põhjusest, milleks võivad olla kliendi poolt tollideklaratsioonides tehtud vead või Hollandi tolli kaalutlusotsused.

Impordi tolliformaalsused vormistatakse DDU tarnetingimuste ehk tarneklauslite alusel, mis tähendab, et lõplik tolliväärtus, mida kasutatakse impordi käibemaksu ja tollimaksude määramiseks, sisaldab paki algsest riigist Euroopa Liidus asuvasse tollivormistuse asukohta ( Amsterdam, Holland ) transportimise kulude statistilist elementi.

Impordi tollivormistuse teenustasu: Antud teenustasu on tasu, mis võetakse kliendilt EshopWedropi poolt ja teenuse eest, millega hoolitsetakse iga paki tolliformaalsuste korraldamise eest. Antud tasud erinevad madala, ja kõrge väärtusega pakkidele ning vastavad kodulehel avaldatud hinnakirjale.

Impordi tollimaksete teenustasu: Antud teenustasu on tasu, mis võetakse kliendilt EshopWedropi poolt kliendi nimel tollimaksude tasumise eest. Nendeks on impordi käibemaks, tollimaksud ja muud impordimaksud, mille EshopWedrop ( või EshopWedropi poolt määratud alltöövõtja või esindaja ) tasub Hollandi tolliasutustele, et korraldada iga paki import.

Antud teenustasu on 9,98% impordi tollimaksete kogusummast iga paki kohta koos miinimumsummaga vastavalt kodulehel avaldatud hinnakirjale.

Oluline on tähele panna, et iga pakki käsitletakse eraldi.

 

Soovid enam teada? Kasuta EshopWedropi kalkulaatorit siin

 

Kas paki maksustatavale kaalule kehtib mõni limiit?

Jah, 1,000 kg.*

 

Kas paki deklareeritavale väärtusele kehtib mõni limiit?

Maksimaalne väärtus paki kohta on 5000 GBP*

*Kui sinu pakk ületab antud limiidi, siis võta palun ühendust meie meeskonnaga ja meie klienditeeninduse esindaja aitab sind järgnevates sammudes, mida tuleb sel juhul järgida. Ainult neid pakke, mis vastavad antud limiitidele, arvestatakse pakkidena, mida on defineeritud meie standardtingimustes, hinnakirjas ja teistes kohaldatavates tingimustes. Igale pakile, mis ületab antud limiidi, tuleb kokku leppida eraldi tingimused ja hinnad, mida kohaldatakse süsteemiväliselt.

 

Kas see teenus on saadaval ka ettevõtetele või ainult eraisikutele?

Antud teenust saavad kasutada ka ettevõtted, kuid on väga oluline mõista, et impordi tollivormistus tehakse Hollandis elektroonselt ja kogu saadetises konsolideeritud pakkidele korraga. Seetõttu ei saa me ka võimaldada / pakkuda ühtki impordi tollivormistuse dokumenti igale pakile eraldi, mida tavapäraselt ettevõtted toetavate ja tõendavate dokumentidena tasutud impordi käibemaksule või imporditollimaksudele nõuavad.

Milliseid tooteid ei saa Suurbritanniast Eestisse tarnida?

EshopWedropi Suurbritannia algne ladu asub Southamptonis.  See tähendab, et igal korral, kui sa läbi veebi Suurbritannia jaemüüjatelt ostad, saadetakse sinu pakk esmalt Suurbritannia algsesse lattu, sealt edasi Hollandisse ning lõpuks Eestisse.

Kui pakid saabuvad Hollandisse, siis läbib iga pakk impordi tolliformaalsused - see võimaldab pakkidel edasi liikuda juba EL ( Euroopa Liidu ) pakkidena igasse EL sihtriiki ilma muude tolliformaalsusteta transiidil või sihtkohas. Tollideklaratsioonide täitmisel palutakse sul oma paki sisu detailselt kirjeldada. See loob omakorda HS koodi, mida Hollandi tolliametnikud tollivormistusel kasutavad. Oleme selgusele jõudnud, et HS koodid, mis algavad 0, 1 või 2-ga on rangelt Hollandi ametnike poolt keelatud.

Palun vaata allpool näitlikku loetelu toodetest, mida me ei saa vastavalt Hollandi tolliformaalsustele Suurbritanniast Euroopasse toimetada (antud loetelu ei ole täielik ja keelatud tooted ei piirdu ainult allpool toodud näidetega):

  • loomatooted, kõik toiduained ja joogid;
  • elusloomad, linnud, veised, kariloomad;
  • võltsitud kaubad;
  • taimed, lilled, puuviljad, köögiviljad;
  • GBL = Gamma-Butyrolacton;
  • relvad, laskemoon, süüteseadmed;
  • vitamiinid, toidulisandid, ravimid;
  • registreerimata ravimid, ebaseaduslikud uimastid, sealhulgas tooted, millega on päritoluriigis lubatud kaubelda - muuhulgas väike kogus uimasteid, näiteks CBD-põhised õlid ja muud sarnased tooted;
  • jäätmed, inimjäätmed;
  • seemned, kaitsealused taimed;
  • patareid, akud, lõhkeained, tuleohtlikud ained, keemiatooted, sulfaadid, mineraalsed kütused, vaigud või muud ohtlikud / radioaktiivsed ained;
  • kunstiteosed, antiikesemed;
  • sõidukid, mootorrattad, lõbusõidulaevad, jahid;
  • parfüümid.

Meie prioriteet on kindlustada sinu paki tollivormistus ja selle sinuni toimetus. Pakkide puhul, mis sisaldavad ülaltoodud tooteid, ei saa me kahjude eest vastutada. Antud juhtudel on tavapärane selliste esemete konfiskeerimine ja hävitamine võimude poolt.

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast ja soovitame tungivalt enne tellimuse esitamist meie tingimustega tutvuda – 3.10 (3) Suuruse, kaalu, pakendamise ja sisuga seotud tingimused.

Pane tähele - Lisatud tooted on toodud näidetena ja antud nimekiri ei ole lõplik. Palun kindlusta, et sa jälgid lisaks Suurbritannia, Euroopa Liidu ja Eesti seadusi toodete ja neile seatud piirangute osas.

Mis on Dropsid?

EshopWedrop annab klientidele võimaluse teenida iga tellitud pakiga Dropse. Neid Dropse võib muuta allahindlusteks, mida saab kasutada oma Euroopa, USA või Ühendkuningriigi pakkide Eestisse tellimisel. Nii lihtne see ongi! Preemia Dropse teenitakse kõikide tellitud pakkide pealt, klient saab neid ka oma sünnipäeva ja muude võimalike kampaaniate puhul aastaringselt. Muuda oma Preemia Dropsid eksklusiivseteks allahindlusteks, et neid siis pakkide kohaletoimetamisel kasutada. Staatuse Dropsid seevastu võimaldavad saada sul  kõrgema staatusega konto ning teenida enam Dropse.

Sõltuvalt kogutud Dropside arvust võivad kliendid igal aastal saada uue staatuse. Staatuse tasemed on Blue, Silver, Gold ja Platinum. Mida kõrgemale tasemele jõuad, seda rohkem Dropse iga kättetoimetatud paki pealt teenid. Gold ja Platinum staatusega kasutaja saab ka eksklusiivseid Amazoni kinkekaarte.

Iga aasta lõpuks kogunenud Preemia Dropsid ei aegu enne, kui need on muudetud allahindlusteks ja neid kuvatakse kliendi kontol Dropside kokkuvõttes.

Kalendriaasta alguses liigub Staatuse Dropside arv tagasi nulli, kuid kliendi konto olek (Blue, Silver, Gold ja Platinum) peegeldab eelmisel aastal kogutud Staatuse Dropside arvu. Saavutatud Dropside staatus kajastab eelmisel aastal kogutud arvu (nt. 2021. aastal kogutud 105 Dropsi tähendaks, et 2022. aastal on kliendil staatus Gold).

Dropsi staatused:

Blue: 0-11 Dropsi aastas

1 pakk = 1 Staatuse Drops + 1 Preemia Drops

 

Silver: 12-99 Dropsi aastas

1 pakk = 2 Staatuse Dropsi + 2 Preemia Dropsi

 

Gold: 100 – 299 Dropsi aastas

1 pakk = 3 Staatuse Dropsi + 3 Preemia Dropsi

Amazoni kinkekaart = 5EUR

 

Platinum: 300+ Dropsi aastas

1 pakk = 4 Staatuse Dropsi + 4 Preemia Dropsi

Amazoni kinkekaart = 10EUR

 

Huvitatud? Liitu meie lojaalsusprogrammiga juba täna ja alusta preemiate kogumisega! Logi oma kontole või klõpsa liitumiseks alloleval lingil!

Liitu Dropsiga nüüd!

Kui sul on Dropsi kohta küsimusi, siis võta ühendust meie klienditeeninduse meeskonnaga ja sind aidatakse rõõmuga!

Alusta EshopWedropi Dropsi liikmeks olemise eksklusiivsete eeliste nautimist juba täna!

Mine kkk klahvile

Kasutades EshopWedropi kodulehte, aktsepteerid sa küpsiseid, mida on kirjeldatud meie küpsisepoliitikas. Read more

Palun oota, kuni me kinnitame sinu poolt valitud postkoodi