Logi sisse
4.6

Mis on EDee?

Mis on EDee?

EDee on automatiseeritud kättetoimetamise viis, mis annab sulle võimaluse saada oma tulevased veebitellimused kätte ilma igakordse EshopWedropi kontole logimiseta - tee seda vaid üks kord, et seadistada eelistused, mida EDee tulevaste tellimuste puhul kasutama hakkab.

Mida automatiseeritud kättetoimetus tähendab?

Olles aktiveerinud EDee automaatiseeritud kättetoimetuse, tähendab see, et sinu tulevased tellimused toimetatakse sinuni automaatselt vastavalt sinu poolt oma isiklikul EshopWedropi kontol tehtud eelistustele.

Kas EDee on mulle kohustuslik?

EDee ei ole kohustuslik, tegu on tasuta valikulise teenusega, mida saab soovikorral aktiveerida oma isiklikul EshopWedropi kontol!

Kui sa otsustad aktiveerida EDee funktsiooni, siis pead sa täitma vajalikud väljad oma EshopWedropi kontol “Minu saadetised“ all ning vastavalt lisatud infole toimetatakse sinu tulevased tellimused ka otse sinuni. Samuti saad sa soovikorral ka igal ajahetkel antud teenuse deaktiveerida.

Pane tähele: Kui sa otsustad EDee teenust mitte kasutada, siis liiguvad sinu pakid ka ilma selleta meie Baltikumi pealattu Vilniusesse, seega ei mõjuta EDee mitte kasutamine pakkide liikumist!

Kui ma aktiveerin EDee, kas see töötab ka varasemalt minu kontole lisatud pakkide puhul?

Kui sa otsustad aktiveerida EDee kasutamise, kuid sinu kontol on juba aktiivsed pakid olemas, siis arvesta palun, et EDee töötab vaid nende uute pakkide puhul, mis sinu kontole peale aktiveerimist lisatakse. Pakkidele, mis sinu kontol juba olemas on, tuleb siiski veel käsitsi tellimus vormistada või aktiveerida neile eraldi EDee teenus läbi vastava ikooni paki info juures.

Kuidas EDee töötab?

EDee annab sulle võimaluse teha eelnevad valikud oma tulevaste tellimuste kättetoimetamise ja makseviiside osas ÜKS KORD ning alates sellest liiguvad kõik sinu EshopWedropi kaudu tellitud pakid automaatselt, sest EDee hoolitseb selle eest vastavalt sinu poolt tehtud valikutele!     

Näiteks: Kui sa valid EDee teenuse aktiveerimisel kättetoimetamise viisina koju toimetuse ja kinnitad sobiva makseviisi, siis vormistab EDee kõik järgnevad tellimused just vastavalt sellele infole ilma, et sa seda ise eraldi tegema peaks ( välja arvatud teenuse eest tasumine enne paki lõpliku kohaletoimetust, kui makseviisina on valitud Paysera  - vaata infot allpool ) ning kõik sinu edasised pakid toimetatakse alati sulle koju!

Kuidas EDee teenust aktiveerida?

Samm 1. Sisene oma EshopWedropi kontole ja vali “ Minu saadetised”

Samm 2. Lülita EDee sisse

Samm 3. Vali sulle sobivad kättetoimetamise ja makse eelistused, mida EDee sinu edasiste tellimuste puhul kasutama hakkab

Kas EDee teenuse puhul kehtivad ka mingid mahu- või kaalupiirangud?

Mahu- ja kaalupiirangud kehtivad, kui sa valid kättetoimetamise viisina pakiautomaadi või partnerpoe teenuse. Kui sa valid antud viisi, aga sinu pakk osutub suuremaks või raskemaks, kui antud teenuse puhul lubatud on, siis kasutab EDee sekundaarset kättetoimetamise viisi, mille oled EDee teenuse aktiveerimisel lisanud.

EDee teenuse aktiveerimisel soovitame üle vaadata valitava kullerfirma võimalikud piirangud, mis mõjutavad sinu paki kohaletoimetust.

Mis juhtub, kui ma valin EDee teenuses kättetoimetamisel sularahas tasumise?

Kui sa valid sularahas tasumise, siis esitab EDee sinu nimel tellimuse ja saadab sinu paki automaatselt sulle Eestisse. Paki kättesaamisel saad sa selle eest sularahas tasuda, siiski arvesta palun, et antud juhul lisandub vastavalt hinnakirjale sularahas tasumise lisatasu!

Kas ma saan EDee teenuse puhul tasuda ka läbi Paysera pangalingi?

EDee teenuse puhul saab valida tasumise läbi Paysera pangalingi, kuid pane tähele,  sel juhul peab teenuse eest olema tasutud enne paki väljumist Vilniuse pealaost. Sinu pakk on Vilniuse pealaos ootel seni, kuni makse kättetoimetamise teenuse eest on meile laekunud. Saadame vastava e-kirja koos maksele suunava lingiga sulle peale seda, kui sinu pakk on algsest riigist meie Vilniuse pealattu saabunud ja EDee on sellele tellimuse vormistanud.

Mis juhtub, kui ma olen aktiveerinud EDee teenuse, kuid soovin mõnda pakki siiski mõnel teisel viisil / aadressil kätte saada?

EDee teenust saab vajadusel igal pakil ka eraldi välja lülitada. Näiteks oled sa EDee teenuse aktiveerinud, kuid soovid ühte pakki mõnel teisel viisil või aadressil kätte saada. Sel juhul saada sa EDee teenuse oma kontol “ Minu saadetised “ all vastava paki juures oleva ikooni kaudu välja lülitada ja antud paki tavaviisil käsitsi sobivasse asukohta tellida!

Kuidas ma tean oma paki staatust ja asukohta, kui olen EDee teenuse aktiveerinud?

EDee teenuse aktiveerimise puhul saad sa meilt tavapäraseid teavitavaid e-kirju oma paki staatuse ja liikumise kohta, et olla kursis iga sammuga sinu paki liikumisel.

Kas EDee on mulle sobilik ?

EDee on sulle sobilik, kui sa soovid, et sinu veebis ostlemine oleks lihtne ja kiire, sest see tähendab vähem kontole logimisi. Siiski on tellimuse jälgimine sulle soovikorral alati kättesaadav!

Kas EDee lisab minu eest ka tolliinfo?

Kui sa valid EDee, siis pea palun meeles, et EDee ei saa sinu kontol USA pakkidele tolliinfot iseseisvalt üles laadida. Tolliinfo tuleks siiski käsitsi lisada. Kui vastav info on lisatud, siis saadetakse sinu pakk USA-st teele ja EDee vormistab sellele tellimuse peale Vilniuse pealattu saabumist.

Kas EDee saab tellimuse teha korraga mitmele pakile?

EDee vormistab käesoleval hetkel igale pakile eraldi tellimuse. Preagusel hetkel ei ole kahjuks EDee teenuse puhul pakkide konsolideerimine võimalik. Tulevikus plaanime siiski vastava täienduse lisada!

Kas EDee teenust saab kasutada ka ainlt üks kord ja ühe paki puhul?

EDee teenust saab vajadusel aktiveerida ka ainult ühele pakile. Antud viis võib olla sobilik, kui sa ise viibid eemal, kuid soovid, et sinu konkreetne pakk jõuaks siiski valitud asukohta. Sel juhul tuleks EDee teenus aktiveerida tavaviisil ja hiljem jälgida ning vajadusel teenust edasi kasutada või välja lülitada.

Mis juhtub, kui ma aktiveerin EDee, kuid otsustan seejärel, et see siiski ei sobi mulle?

EDee teenust on igal hetkel võimalik tühistada ja uuesti aktiveerida. Kui so logid oma kontole ja valid “ Minu saadetised “, siis saad sa EDee teenuse läbi vastava nupu sisse ja välja lülitada.

Pane tähele:  Kui sa aktiveerid EDee, siis töötab see ainult nende pakkide puhul, mis sinu kontole algses riigis peale teenuse aktiveerimist lisatakse. Kõikide pakkide puhul, mis on kontole enne EDee teenuse aktiveerimist lisatud, vajavad need siiski käsitsi vormistatud tellimust või eraldi EDee teenuse aktiveerimist läbi vastava ikooni konkreetse paki juures.

Miks on EDee teenus tasuta? On siin mingeid varjatud kulusid?

EDee teenus on käesoleval hetkel täiesti tasuta, et pakkuda klientidele lihtsat ja kiiret veebisostlemise kogemust. Võttes aluseks info ja klientide arvamused, proovime me luua erinevaid ja paremaid võimalusi, mis teeks kliendi jaoks meie teenuse kasutamise lihtsaks, kiireks ja nauditavaks - seda just EDee ka pakub. 

Kontaktid

Sul on veel küsimusi? Helista meile ja meie meeskond aitab sind meeleldi!

Kasutades EshopWedropi kodulehte, aktsepteerid sa küpsiseid, mida on kirjeldatud meie küpsisepoliitikas. Read more

Black Friday 2020 (General)
Black Friday 2020 (General)
Palun oota, kuni me kinnitame sinu poolt valitud postkoodi