Logi sisse
4.6

Ma tegin veebitellimuse, kuid ma ei näe seda veel oma pakkide seas EshopWedropi kontol. Miks? Mida teha?

 

- Me palume sul välja selgitada, kas veebipood on sinu tellimuse välja saatnud ja kas see on edukalt toimetatud EshopWedropi ostlemise aadressile. 

- Kas sa oled saanud veebipoelt ka tellimuse liikumise jälgimiseks jälgimiskoodi? Me soovitame sul kasutada jälgitavaid  kättetoimetamise viise, see võib küll veidi enam maksta, kuid südamerahu huvides on see seda väärt. 

- Kui tooted on kohale toimetatud, kuid edasimüüja pole pakile korralikult lisanud sinu unikaalset ostlemise aadressi, siis hoiame me sinu pakki identifitseerimata pakkide nimekirjas ja proovime seda tuvastada. 

- Me palume sul meiega kontakteeruda ja saata meile kõik detailid, mis sul tellimuse kohta on, et selgitada olukorda. 

Kontaktid

Sul on veel küsimusi? Helista meile ja meie meeskond aitab sind meeleldi!

Kasutades EshopWedropi kodulehte, aktsepteerid sa küpsiseid, mida on kirjeldatud meie küpsisepoliitikas. Read more

Easter 2024
Easter 2024
Palun oota, kuni me kinnitame sinu poolt valitud postkoodi